En jobbig måndag XD

Heej!!
idag så missa jag och min syrra (honney.blogg.se) bussen på grund av att jag tapa bort min nyckel : /  så mamma körde oss till skolan... men vi kom i tid allafall och idag i skolan så hade jag hem kunskap för första gången vi gjorde purjolöks soppa och jag hatar soppa men den var god XD och vi gjorde en ungsgratinerad macka till :P men jag fick också mina första läksor sen skolan börja så jag har haft ful upp men jag hann vara med en kompis ett tag vi hadde kul och prata om många saker sen bästämde vi att jag fick följa med henne på speed way men jag har aldrig varit på det föryt så det ska bli kul, och min dans börjar imorrn :) och det tyckr jag ska bli kul det med men jag längtar inte till skolan XD men men.... utan tråkiga saker blir det inga roliga :P men nu ska jag gå och lägga mej men vi syns imorrn igen och föresten jag köpte en nu kalender idag det var grodor på hah... men nu ska jag gå och lägga mej jag ska sriva mer imorrn XD

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0