Igår!!

Heej!!
nu var det länge sen jag skrev :P
igår satt jag på en buss i två timmar vägen till furuvik, vi åkte kl 8, från centrum och kom fram vid 10 typ men det var det värt för det var jätte kul där vi kolla på apor, ormar, fåglar och massa andra djur. Vi klappa kameler dom vra jätte söta eller inte så söta men dom har sin charm sen gick vi till tivoli delen och det var jätte kul. vi åkte alla karuseler förutom  dom för lite yngre, :D jag åkte piraten den är spm vikinga gungan på grönan fast lite värre jag llöft när jag satt på kanten :D det var kul seb åkte jag disco den var också jätte rolig det var som en jätte stor skateboad ramp som man åkte upp och ner på och så snurra den :D det är lite svårt att förklara men jag hadde iallafall kul och det är iallafall bra :) sen åkte jag hem igen och det tog två timmar det med. sen gick jag till min kompis och vi var en ganska lång stund och vi kolla på film och prata lite sen så när det börga bli mörkt så gick jag hem och sen kolla vi på en film sen gick jag och la mej.. det vart en lång dag så när jag väl gick och la mej så somna jag som en stock :D
Hej Då ! XD

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0