Första dan i skolan :)

Heej!
idag var första dan i skolan set var kul att träffa alla kompisar igen :) när lärarna skulle visa runt på sklan för dom nya eleverna så han dom inte med allt så jag som redan hadde gått i den skolan jag stana och väntade på en kompis så jag gick med och när lärarna skulle gå så bad dom mej att visa dom några ställen och det var inte så avanserat men man fick juh ändå veta var sakerna låg och det var juh bra iallafall... sen åkte jag med min kompis hem till henne och vi var hos henne ett tag och vi spela sims och skrev lite i ett bar böcker vi håller på att skriva... sen när jag kom hem så var jag helt slut :P  det här är nog det längsta jag nånsin har skrivit men nu måste det ta slut men jag kommer att skriva kmer
PUSS & KRAM

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0