GLADA!!!

Hejsan hejsan alla glada!

nu ska ni få veta en sak att jag sitter vid min nya dator!! denkom idag jippi men en sak som var rolig var att jag trode att det var ett brev som hade kommit som sa att jag kunde hämta datorn men det var inte det brevet så jag blev ledsen menmen jag tog det chill senkom pappa hem med en stor kartong då hade han fått ett smsatt han kunde hämte den så det tog ett tag innan vi fick igång den men sen gick det bra som niser så sitter jag vid den nu men den r pytta liten så jaja... nu ska jag fortsättamed dej jag höll på me

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0