IGÅR HÄDE DET!

Hejsan!

ledsan att jag inte har skrivit så mycket på sistone men jag har inte haft nåt att skriva om.. men nu sak jag äta men jag kommer snart och skriver mera :D  så... då var jag klar med maten menmen.. igår så hände det det som alla drömmer om, det som alla vill ha, det som ingen kan tacka nej till.. kärleken (NOOOT) eller inte det trodde ni väl inte om mej XD ne men igår fick jag min första dotor hah.. men den kommer inte förns på fredag om jag har tur :)annars kommer den på måndag eler tisdag :) menmen nu över till vad jag har gjort idag jaf var inte i skolan idag för vi hade livskunskap det var jätte kul men när vi skulle äta så sa dom att det fanns ett rekord på hur många hamburgare en klass kunde äta och rekordet var 90ham asso jag åt typ bara två men jag är så liten så det är mycket för mej :P  menmen.. det var en kille i min klass som åt 7-8st och han mådde inte ens illa men en tjej i min kalss som åt 6st höll på att spy sen när det bara vara 20 ham kvar och 5 elerver det var jag och 4 till och då så sa hon som grillade dom att vi inte skulle äta mera för att vi skulle börja må illa så han kasta dom som var kvar, ham asso. sen fick vi vata att det var 9:or som hade ätit 90st så vi var nära och då sa vi vi ska klara det nästa år XD sen sa dom att det var en elev i 6:an som hade hängt i en järn ston i 1tim och 24min och det vill ingen tästa att klara av =D menmen nu ska vi till solvalla så jag måste dra :P


Stora
Pussar&Kramra

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0