Ny data mus!

Tjena Tjena!!

idag ska ni få veta jag var inte hemma igår utan jag var med hosmina kusiner och firade julafton f*n vad kul det var men jag var trött så jag somnade efter maten och paket öppningen heh.. menmen sen så kom det en till på kvällen men vi han inte vara där så längfa med henne för vi skulle ka hem och öppna våra paket hemma också :P för vi tog inte med alla ut :P menmen vi gav mormor ett hus som lyser jag och mina systar köpte det till henne men nu ska ni få veta vadjag fick:

 - en tavla men kan måla på och typ olje färger till :)(älskar att måla)
- klistermärken som man kan pynta mobilen med
- en ny mus till datan
- mössa
- halsduk
- kläder
- idol skivan (lyssnar på den nu :P)
-  smink
- prfyme, body spray
- kolor (tack matilda)
- en bläck penna man kan sudda ut bläcet med :P
- böcker
- pengar
- ljus ( tack gumman)
hah.. det var nog allt tror jag :)
min kusse fick en kub som man skulle föra en kula genom värsta labyrinten och sen skulle  den träffa en knapp, och då log det pengar och en lapp där i, men jossan klaradedet efter ett tag :)

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår
Postat av: Jossan

Haha hallå jag är bäst på den kuben :D kan det till och med i sömnen nu :D jag älskar den haha Puss love you (L)

2008-12-25 @ 11:35:01
URL: http://develich.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0