polkagris käpp "mums" X)

HejHej!!

idag har jag varit i skolan det var kul (noooot) men en sak var kul att vi inte gjored nåt särskilt på italienskan mer en julkort heh.. men nu ska jag läsa lite bloggar och börja med min läxa.

stora
pussar&kramar


Michilela

Lämna ett spår
Postat av: filippa

heeeeej älskling vad gör du???

inte för att klaga men du skriver väldigt lite :)

jag saknar dig jävligt mycket kan inte klara mig inte utan dig jag fattar inte att vi kan ha vinterlov nu!!!!

men det är endå jävligt sjönt men saknar dig skit mycket jag hoppas att du saknar mig???

2008-12-23 @ 21:13:43
URL: http://jagalskarhastar.blogg.se/
Postat av: filippa

heeeeej älskling vad gör du???

inte för att klaga men du skriver väldigt lite :)

jag saknar dig jävligt mycket kan inte klara mig inte utan dig jag fattar inte att vi kan ha vinterlov nu!!!!

men det är endå jävligt sjönt men saknar dig skit mycket jag hoppas att du saknar mig???

2008-12-23 @ 21:14:32
URL: http://jagalskarhastar.blogg.se/
Postat av: JAG

heej saknar dej med lippa :P heh.. jah vet men jag har inta hafttid med allt och alltibg jag ska till sommar stugan idagdet ska bli skönt!!!

2008-12-25 @ 10:30:14

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0