Blogg!!

Hejsan Hejsan!!

hah.. igår hade jag ett prov i HK det är jätte kul med HK fast provn är inge vidare tycker jag haha.. det är jag nog inte ensam om menmen nu har jag läst 2 bloggar och jag tycker att ni borde besöka hellstrooms.blogg.se det är det värt XD menmen jag i´dag har jag varit i skolan och jag har inte gjort nåt särskilt men jag har prov imorrn så jag måste gå och plugga snart om jag ska klara det haha.. men men  nu har jag nyss ätit ett steckt ägg det var mumsens :p menmen nu ska jag gå och plugga till mitt prov så..
ledsen att jag inte har skrivit så mycket har inte hunnit sen skolan börja haha XB

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0