Evenemanget!!! (stavning??)

Hejsan Hejsan!!

jag hoppas att ni är glada nu för det är jag =D idag ska jag på ett evanemang som inte är en fest nej för det är alvar och fnisning är tillåtet!! hah.. men´men jag ska sova där så jag kommer inte att skriva mer idag för jag ska vara där kl:14.00 så jag kan inte skriva så mycket men jag hade italienska prov i fredags och det gick SÄMST! tycker jag men jag får se sen men igar kom min farbror/gudfar hit och gratta mej och jag fick pengar så nu är jag RIK ! hah.. noot menmen nu måste jag gå och paka klart om jag ska hinna men jag ska skriva mera om det imorrn

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0