Färgad mat!!

Hejsan!!


idag har jag åkt skidor och handlat lite och färgat ( med karamelfärg) maten och lagat den såklart med lite hjälp av mamma men det mästa gjurde jag och jejje och alexandra hjälpte juh till såklart lita iallafall :P menmen iget mera har jag gjort mer en att jag har  skottat vi har rätt så mycket snö nu och nu är det -8 grader här så går man ut fryser man fast :P haha inte riktigt sant menmen.... :D jaha... sen kom våra grannar ner och åt lite sockerkaka som jag har bakat fat jejje, pappa och alexandra hjäpte till med disken och jejje hjälpte mej med att hälla ner karammällfärgen :D menmen sen då gjorde vi gul gräda det låter lite konstigt vah men det ät sant och röd is haha nej nu ska jag inte tråka ut er med massa text här kommer bilderna =D

 Middan

Blomkålen

Halomin med ost på ( vanlig ost)

Potaisen!

Haha här kommer ni sockerkaka!

ojoj.. det hände nåt så att jag inte kan lägga ut flera bilder men jag ska lägga in ett inlägg till nu efter så att ni får se min sockerkaka HAHA!! jag fixat så jag ädrar nu!

Drikan till sockerkakan :D 


Sokerkakan i ugnen!
(och det som var kavar i skålen :D
 .
Här kommer den klara sockerkakan!
jaha så grön vart den juh inte :(
så här vart grädden :D
 ja den vart lyckad i allafall..
och det var sockerkakan me om man kollar på insidan ( den var goood)
haha... den vart göööön!!
ähr är sockerkakan med grädden :P
 Muuuummsss....

så det var väl allt så..

Stora
Pussar&Kramar


Michilela


Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0