Haha!!

Hejsan svejsan!!

haha.. är min replik för jag har tråkigt och inget att göra så jag bara skriver dåt boring nu bara en för varning
Min önske lista till min födelsedag!
  1. Ny mobil
  2. Digital kamera
  3. Film kamera
  4. Pengar
  5. Kläder
  6. Mera pälor så att jag kan göra flera pärldjur
  7. Flera tavlor eller färger så att jag kan måla
  8. Ett vanligt A4 block med blanka sidor
  9. Väckarklocka
10. Smyckem
11. Egen data

ja det var väl allt jag kom på nu men nu ska ni få se en rolig bild...
Min lile syrra och hennes kompis fick sminka mej och nu ser jag ut som en docka.
Här kommer en bild:

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0