HATA PROV!!

Hejhej!!

idag hade jag juh prov och vet ni i vilket ämme då?? nee det vet ni inte för att det var SO!!!
jag vet vad ni tänker IGEN!! det tänkte jag me när han sa det.. jaja.. jag tycker att det gic ganska bra iallafall fast jag inte hade plugga mycket alls. menmen efter provet så hade vi NO det var vår sista lektion och under dagen hade vi snackat om jag, Nora och Tove om övernatuligaväsen ( andar/spöken) jag tror på såna för jag har vairt med om det :S jag bor i lägenhet och i tarapphuset där alla dörrarna till alla lägenheter är så när jag ska gå till min dörr så ser jag något svart stå och tittaner på mej :S det är jätte läbbigt men nu har jag sluta att kolla upp där för att när jag går tillbaka för att kolla vad det var som kolla på mej då är det ingen dä :S Nora hon berätta jätte mycket läskiga historien han eller släckten ahde varit me om så sen snacka vi om det hela No lektonen och vår No lärare trode inte på spöken så alla som gjorde det försökte övertala honom att det fanns så alla berätta om massa läbbiga saker och en av mina kompisar hade kört anden i flaska ( hon går inte i min klass ) med ett par kompisar då hade den ena frågat :
- kommer jag dö ikväll?
då svara anden i flaskan "ja" och då vart hon jätte rädd och ville sova hos en kompis och det gjorde hon och när hon kom hem på eftermidagen så hade hennes bokhylla ramlat över hennes säng under natten. hela sängen var krossad. :S stackarn tycker jag men iallafall... det var jätte många som var jätte lätt skrämda efter lektionen tex. jag haha menmen.. efter skolan gick jag till billtanten och köpte en vaniljmunk mums.. =P  Hah.. den var jätte god fast sissta tuggan smacka inte så gott menmen haha.. japp det är det jag har hunnig gjöra eller juste jag har gjort men engelska läxa som är tills imorrn haha.. men men nu ska jag gå och krysa för ennu en dag nu tror jag att det är 16 dagar med den hära dagen kvar tills jag fyller år JIPPI.. ett år älde det längtar ma till tills man är låt mej tänka 26 kanske  Men men nu ska jag äta sen ska jag kolla om jag har nån mera läxa 

Föresten TACK för att ni är såna söta sötnosar som läser min blogg! <3 puss på er <33

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0