Kallt!!

Hejsan igen!!

ja nu har jag varit och handlat menmen igår  när jag åkte och handla så såg vi en såndandära varnings skult en luten fyrkant som det  brukar sitta när det har varit en olycka eller nåt så vi kolla efter en bil men vet ni vad vi såg när vi åkte över en bro som går över en järnväg så när man har kommit över så är det ett stup predvid vägen men det var stacket för men stacket var nerröjt så en hjullastare hade åkt ner och eftersom dom har så stora däck så får dom lätt glid på dom när det är halt ute så hade den troligen fått glid och inte kunnat stoppa så den hade åkt ner där men jag vet inte om nån hade blivit skadad men jag tror inte det :P menmen nu är det c 3dm snö här och -2,5 grader kallt så jag ska snart ut och åka skidor men nu spelar jag med kussen på msn så...


stora

Pussa&Krmamar


Michilela


Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0