WORK SHOP (stavning??)

Hejsan Hejsan alla glada!

nu är jag helt slut ända sen 09:30-19:00 har jag varit i fullgång alla musik klasser i min skola har varit på en work shop där vi har fått lära oss 2 aferikanska danser och typ några aferikanska låtar det var första gången vi gjorde det och det var bara idag fick se allt för första gången och på kvällen så hade vi konsert det var jätte kul men några delar i danserna var lite pinsamma :P haha... mnemen min grupp ( vi vart delade i 2 grupper) började med dans och det var jätte kul tykce vi fast det vart varmt och jobbigt så klart :P men sen skulle vi sjunga och då skulle vi inta bara sjunga utan göra steg till det me så det vart ingen vila för oss.. men allt slit ch tränig gjorde till att konserten vart rolig, bra och lyckad det var zifa och en dans lärare mins inte vad hon heter men den dära zifa är typ en sorts artist kan man säja han hade ett band men han gjorde typ bara aferikansk musik men det var så j*vla kul ska jag säja er sen när vi hade sjungit så skulle bandet spela några låtar och då fick man gå upp och dansa om man ville och så klart jag och mina kompisar gjorde det och det var också jätte kul, men det vart varm kan jag säja. haha.. men jag är ledsen att kjag inte har skrivit på så länge men jag har inte haft tid och har jag haft det så har jag varit så trött så jag ligger bara på soffan och glor på tv. men nu har ni fått nåt att läsa så det är bara att läsa på :P men vet ni vi åt luch och mat där och till luch fick vi hanburgare och då så höll jag i ketschupen och jag var inte klar men då tog nora tag i den och försökte ta den och då råkade vi trycka så det spruta ketschup över typ halva bordet ( oops :D) men ingen såg nått XD ( tur) haha.. man nu årkar jag inte skriva mera ska upp i tid imorrin med då ska jag till taxingeslott det är ett ställe där dom ska ha julmarknad och sen har dom sveriges största kak, bull och tårt buffe XD och en sak ska ni veta om mej jag är ett kakmonster :) men nu ska jag inte skriva mera utan nu ska jag läsa i min kusses blogg, som jag tycker att ni ska läsa för den är bra :P 

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0