Ettan med Tora & Nico

Hejsan!

idag var jag i skolan fast vi kolla på nån jätte udda film på italienskan den var på italienska och dom snacka i 190 det var jobbigt jag fick typ huvevärk :P menmen efter skolan så gick jag till ettan med Tora & Nico (nicoticko.blogg.se) vi hade jätte kul först våga inte nico och tora gå in ellar det kanske bara var en ursäkt för att dom inte ville man jag fic in dom tillsist vi hade assa kul vi körde sån där dans matta och sen dissa ( XD ) nico oss för hon skulle till en kompis men Tora och jag stana till typ halv fyra när nico hade gått så körde jag och Tora inte så mycket mer danmatta vi körde pngis det var ocjkså jätte kul :P men vi var vist inte så bra men efter ett tag flöt det på och bollen stutsa fram och till baka om jag inte råka skuta ur den ( jag suger på pingis ) men om jag tränar så kommer det nog att gå bra :p menmen när jag och tora gick till centrum så mötte vi nico hennes kompis hade inte kommit en och han sa till oss: - jag skulle stanat med er så länge :), sen börja jag typ skratta sen så kom min buss och jag mötte nora på bussen vi prata sen var det en annan kille som både jag och nora kända han gå i våran skola men när jag kom hem så ducka jag fram sen åt vi mat sen skulle jejje på dans och mamma och pappa skulle handla men jag stanna hemma och plugga lite fast jag plugga inte så mycket :p menmen sen så åt jag lite glass när mamma kom hem och jag ska göra frulle bulle imorrn också men då vet jag inte vad jag ska göra mamma säjer att jag bara ska ta fram macka men det är inte kul jag får se jag kanske gör omelett menmen jag tänckte att varjr måndag så ska jag gå in och läsa på några bloggar så ska jag skriva den bästa här så kan  ni gå in och titta på en om ni vill :) men nu orkar jag inte skriva mer så  ni får lara er utan mej...

Stora
Pussar&Kramar

Michilela  

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0