Fan vad kul det var !

Hejsan!

idag har jag varit med Becca och Matilda vi hade jätte kul vi måla naglarna och vi gjorde massa andra saker men vi  prata mest sen gick vi ner till Magic Water Night och där var det jätte kul vi bada och vi dansa jag köpte en glass den var jätte bod men jag tyckte att Matilda var lite utanför så då gick jag till henne och var lite med henne bara och vi kanske gick nån annan stans och då vart becca och tove sura bara för att vi gick utan att säja till och då vart jag lite sur... 
men det gick över fort.  jag Becca och Tove och en av Toves kompisar stod på en plattå i vattnet så att vi hade vatten till låren och så  dansa vi det var jätte kul fast lite pinsamt för alla stirra menmen
jag kan rekomendera att gå  på magic night den är 12 december och jag tror att det skulle vara live band då men jag är inte säker.
Ni som kunde komma idag men tyckte att det värka tråkigt så säjer jag bara :      
- Ni missa nåt som var jätte super duper KUL!! 
menmen nu vill jag sova för  Magic Water Night  började kl : 18:00 och sluta kl: 22:00 så jag är rätt tröt
och jag och Matilda har blivit brevvänner och det är kul så när vi inte kan vara så kan vi skriva brev och det är juh bra men nu ska jejje få ha datan så...


Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0