Hah.. nu ska ni få läsa några test :P

DIREKT DU LÄSER DETTA ÄR DU UTMANAD:
25 frågor om dig själv.

Röker du? Nej.

Snusar du? Nej

Skolkar du? Nej

Gör du frukosten själv? Ibland

Har du suttit i rätten? Hah, nej

Har du slagit ner någon? Nopp

Har du pussat någon av samma kön? på kinden :P

Har du varit på strippklubb? Hah.. noo

Vad gör du när du blöder näsblod? Har aldrig gjort det :)

När grät du sist? I förgår tror jag att det var :P

Vem kan du prata om allt med? Matilda.. och några till men inte så många typ en till eller nåt

Har du solglasögon? Jaa, fast bara på sommrarna :P

Skriv en mening på engelska: I love shopping!

Vem pussade du senast? Hemlis :P

Vem kramade du senast? Jossan

Vad är din högsta önskan just nu? Att åka till nacka! och ha mycket pengar :)

Vad heter din hårspray du använder? WELLA Hairspray  volume & hold

Vem gillar du? Matilda och en killa jag är kär i :P

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? En rosalila

Känner du någon som heter Niklas? Japp.. min kusin :P

Har du bärbar dator? Japp...

Är du blyg? Njaee... lite men inte så mycket :)

Vad tänker du på just nu? Matilda och Nacka

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

<3



Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0