Hejsan!

Godag!

idag är det kanelbullens dag och jag har redan ätit kanelbullar :P det var gööttt haha  anars har jag bara kollat på film och suttit vid datan och jag har kratat också fast det var inte så kul :/ undra varför och nu har jag skrivit  dag bok flera dagar i rad och jag längtar till på måndag så jag får träffa mina kompisar och igår märkte jag att nån hade skrivit mitt numer i skolan på en vägg men jag vet inte vem men nu har jag och mina kompisar suddat bort det och en sak också nån sjuringer till mej och jag tror att det ät nån som har sätt min nr och håller på att ringa till mej men men nu ska jag inte skriva mer om det utan nu ska jag hitta på nåt att göra så...

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår
Postat av: Elin

Hej michi, Det är Elin från klassen. Säg inte detta nu till alla för jag är inte 100% säker men jag tror det var Michelle, Lina och Alexandra som skrev dit det(ditt nummer till din mobil) .. Du kommer ihåg..? då, du och jag och några andra bråkade med dom.. OK?

2008-10-07 @ 15:59:56
URL: http://gurkishh.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej michi, Det är Elin från klassen. Säg inte detta nu till alla för jag är inte 100% säker men jag tror det var Michelle, Lina och Alexandra som skrev dit det(ditt nummer till din mobil) .. Du kommer ihåg..? då, du och jag och några andra bråkade med dom.. OK?

2008-10-07 @ 16:01:29
URL: http://gurkishh.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0