Hemma igen!

Hejsan!

Nu har jag varit hemma ett tag och en sak ska jag säja att det var jätte gott med älg. vi åkte utså att vi var där till 12 ungefär och kom hem typ 7 så vi var dör praktiskt taget hela dan men det var trevligt och maten var jätte god.
Haha! nu har jag gjort en låda som jag ska lägga alla Matildas brev i så den kommer snart att vara smock full menmen jag komer inte kunna vara med henne på hela veckan så jag saknar henne redan jag vill att det ska vara helg eller lov och så ska vi vara hela dagarna långa för vi har blivit jätte bra vänner men jag har inte så många bilder på henne men jag hara en och den har ni sett 2 gånger redan så den kan jag inte lägga ut igen men jag ska ta en bild på henne och ni ska få se den för att ja vill och Matilda läser min blogg så här är en hälsning till henne :
- jag kommer att skriva mycket brev om jag är ledig och inte har några läxor den hä veckan med ! :) // Ni vet vem :P

men igår var jag juh på MWN och då var Matilda med och vi hadde assa kul men det var jätte lite folk och det var juh bra på ett sätt men lite tråkiigt på ett annat för det var bara dom jag var med där och 2 till jag kände så men det var typ jätte många som jag var med för det var typ 5 st så jag var inte ensam precis men sen så ville becca och Matilda och alla andra gå typ kvart i och då vart jag lite besviken för att jag hade sakt till becca och några till att jag ville vara kvar till 10 fast jag gik sen iallafall men nu8 ska ni få veta allt mer detalierat nu när jag harlite mera tid.
som ni redan vet så gick jag, Becca och Matilda ner dit och då stod vi och vänta i typ en halv timme tills vi fick gå in och innan man fick gå in så var man tvungen att blåsa i något som så ut som en fick lampa men det var en såndär som kollar om man ahde drukit och det hade juh ingen av oss såklart. när vi kom in satt det en tjej där som låna ut lås tilld om som behövde men jag dela med matilda så jag behövde inte låna nått. sen när vi hade bytt och och duschat så gick vi in och det var jätte hög musik men det första vi gjorde var att vi gick till tränings polen men där var vi inte länge sen gick vi till äventyrs badet där all musik var och belysningen det var bra musik som jag trode men sen mitt i allt kom värsta tråk låten jag och mina kompisar bara sa: men åh vilken dlig låt.
jag, Tove och hennes kompis stod och dansa på en platå i vattnet och alla typ stirra men det bryde sej inte Tove och hennes kompis om men det gjorde jag så jag stod mest och gunda lite i börgan men sen dansa jag med men jag flina och skratta och skvätte vatten i ansiktet på Tove stup i kvarten. men se gick vi ut i stömen och då fick vi veta att det var en kille som hade tappat en silver ring i vattnet och den hittade en av Toves komisar. men sen så hittade vi nåt som vi inte brde hitta...............................................................................
ett par bikinitrosor, men hon som hade tappat dom hade badbyxor på sej som tur var :P  sen så tog jag en glass sen var det nästan slut och så åkte vil. lite vattenruchelkana och det var lite läbbigt för det var mörkt i typ hela tuneln men sen så var det slut och mamma kom och hämta mej, jejje och Matilda. när jag kom hem så skrev jag ett snbbt inlägg sen somna jag som en stock...  ( orkar inte skapa länkar til alla namn :P )

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår
Postat av: Matilda

Sv: Ja...men jag hittade de bra igen!

Ja det kan vi:) Då är det höstlov också, yippie!!

Ja, det varjättekul:)

2008-10-20 @ 16:49:58
URL: http://llindblads.blogg.se/
Postat av: Jossis

Har ja inte alltid sagt åt dig att älg FAKTIST är GOTT!!!!



Hur fick du "choklad-tema"? Jossis vara nyfiken!!! Älska choklad!!

2008-10-21 @ 17:57:15
URL: http://freakyhalloween.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0