I dag ska jag äta älg : /

Hejsan!!

iadg har jag inte gjort så mycket men jag vet att jag ska äta älg för jag och min familj är bjudna på midda och det kommer att bli kukl men jag ville vara med Matilda men hon skulle juh kanske och shoppa så. menmen nu ska jag bäretta lite mer detaluerat från igår.

igår så vänta jag och becca och matilda utan för typ i en halvtimme men typ kvart i så kom tove och dom. men man fick blåsa in en typ fick lampa fast det inte var det den kolla om man hade drukit :P  jag ska bara gå och äta frulle jag kommer snart :P så nu är jag klar men nu har jag  rotom så

Stora
Pussar&Kramar


Michilela

Lämna ett spår
Postat av: Dr. Gore

Du skrev "det kommer att bli kukl men" kuk+l XP lolhahahhahahahhahahahah vad tänkte du på när du skrev den meningen XD

2008-11-04 @ 23:12:04

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0