Ja jag har den bästaste kompisen man kan ha! ( ikväll blir det magiskt )

Matilda

Matilda hon är bara bäst vi tappa juh kontakten men nu är vi typ bästisar vi måla våra naglar det ska ni få se på en bild längre ner men nu ska jag förkalra allt jag har hunnit förstå om Matilda :

* Hon är snäll.
* Hon är Liten men tuff.
* Hon Får mej alltid att le.
* Man kan litahenne.
* Jag kan prata om allt med henne.
* Vi båda älskar choklad.
* Hon har bra humor.
* Hon ritar jätte fint.
* Hon skriver söta brev.
* Man saknar henne hela tiden.
* Hon har ett sööt skratt.

 Nu ska jag gå upp till henne så...

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

( jag hinner inte lägga in bilder nu men ni får se dom sen <3

Lämna ett spår
Postat av: din vän

heejsan på dejsan micki :)

2008-10-18 @ 17:47:36
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0