Jag ska till ettan!

Hejsan!

Äntligen jag  längtat i flera år nu och äntligen får jag gå till ettan det äger jag längtar jag ska ditt imorrn... jag ska gå upp  06:05 imorrgon och göra frulle sen ska jag inte göra nåt mer en att vara i skolan och sen ska jag till ettan!
jaja.. nu så..
Idag har jag varit i skolan och jag har inte fått tillbaka mitt SO-prov en men ag ska ha ett till om två veckor : / jaja idag i skolan så lästa jag långt i min bok den heter " hur kär får man bli? " den är jätte bra men svår läst också  :P jag har engelska prov på fredag och det käns som om det kommer att gå bra men jag har inte pluggat ett enda skit men iallafall  så i måndags så hade jag hemkumpa och det var kul för vi jobba ensamma och vi gjorde kanelbullar jag vill att min kompisar ( nicoticko.blogg.se) också ska ha det samtidigt som mej men det hr dom inte :( menmen livet går vidare så  nu ska jag nog ta och gå och lägga mej om jag ska årka gå upp...

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0