Läxa..

Heej!

jag har börjat att skriva dag bok  nu och jag har gjort dt förr också men jag har aldrig skrivar varje dag :P men men idag så kom mamma och pappa hem med min kusses hamster och sa att min kusse inte kunde ta hand om den på ett tag så vi ska göra det :P hon är jätte sööötttt! men men idag har jag varit i skolan och som ni redan vet så fick vi göra vad vi ville på NO lektionen och min NO-lärare är bäst haha men men sen har jag spelat GH det var kul sen så har jag inte gjort min läxa till imorrn men det ska jag göra snart när jag skrivit klart för att jag årkar igentligen inte göra läxan men skolan är ett måste men alla barn hatar det så jag fattar inte varför dom inte gör nåt åt det asso typ att man kan ha typ lektioner ute på sommaren det skulle jag gilla iallafall :P menmen... som ni kanske märkt så skriver jag mycket menmen men det ät kul för.... okej jag vet inte varför men det är kul men nu ska jag göra lite läxa sen sak jag skriva lite mer sen ska jag skriva dagbok sen ska jag sova :P 

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår
Postat av: Olof

Roligt att du har en så bra NO-lärare. Jag vet att han har bra elever också :-)

2008-10-03 @ 22:34:44
URL: http://blog.olofandersson.eu

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0