matilda! MaTiLdA! MATILDA!

Hejsan!

idag hade jag svenska prov i skolan som ni kanske redan vet och det gick jätta bra tror jag :P
idag har jag varit med Matilda det var jätte kul tycker jag och vi tappa juh kontakten ett tag men nu är vi typ jätte bra kompisar imorrn ska jag ut i skogen och grilla korv med familjen och våra kompisar det kommer att bli jätte kul det vet jag :P
Och när jag kommer hem så ska jag vara med matilda och vi sa måla naglarna på varan för vi ska juh på
 mgic water night (är inte säker på att det stavas så :P ) menmen klockan är gaska mycket och om jag ska vara vaken till 10 och kanske längre imorrn så måste jag någ gå och lägga mej snart men jag längtar tills jag får vara med metilda hon gjore en jätte fi tekning till mej idag den satte jag upp på dörren till mitt rum jag har inte skrivit världens längsta inlägg men iallafall ni får nåt att läsa :P

 <3
=       
friends 4-ever         

Lämna ett spår
Postat av: Matilda

:D Vi hade jättekul igår och idag med, kul att Becca var med också!:D Kram

2008-10-18 @ 16:17:13
URL: http://llindblads.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0