Mera test :P

Om tjugo av dessa saker stämmer in på dig är du blond .
är jag som min hårfärg eller är jag inte ?

[X] ett tuggummi har fallit ur min mun när jag pratar
[ ] ett tuggummi har fallit ur min mun när jag INTE pratade
[X] jag har gått in i en glasdörr/fönster
[ ] jag har gått ur/gått in i ett fordon som ännu är i rörelse
[X] jag har skrattat åt något som jag börjat tänka på och då har folk tittat konstigt på mig
antal: 3

[/] jag har gått in i ett träd
[X] jag har försökt slicka mig på armbågen
[X] jag visste inte att alfabetssången och blinka lilla stjärna har samma melodi
[/] jag försökte just sjunga dom
[/] jag har snubblat i mina skosnören och ramlat
antal: 3,5

[ ] jag har blivit kvävd i mitt eget spott
[ ] jag har sett matrix men förstår den ännu inte
[X] jag är/har varit blond
[X] folk har kallat dig senreagerad
[ ] jag har av misstag fått något att fatta eld.
antal: 2
[ ] jag har försökt dricka något men märkt att de kommit från min näsa
[X] jag har dräglat i sömnen
[/] jag har somnat på en lektion
[ ] om någon säger "fjärt" så skrattar jag
[ ] ibland märker jag att jag inte tänker
antal: 1,5

[X] jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var
[ ] folk har gått iväg från mig och himlat med ögonen
[ ] jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst
[ ] JAG FATTADE PRECIS INTE DEN FRÅGAN.
[X] jag räknar med fingarna fast det är enkla tal som t.ex. 7+9
[/] jag har ätit ett kryp - fått en fluga i mennen men spotta ut den direkt
antal: 2,5

[ ] du gör denna gallup fast du egentligen skulle göra något viktigt
[X] jag har klätt på mig kläderna fel väg
[X] du har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan
[X] Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen
[X] Jag har tappat fat, glas eller bestick
antal: 4

[X] jag använder ordet "smart"
[X] jag använder ordet "coolt"
[ ] jag ser döda människor och de är mina enda vänner
[ ] mina vänner svär inte
[X] jag slår i mitt huvud om jag gör bort mig
antal: 3

[X] jag har fallit av en stol
[X] jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster
[X] jag säger "ööh" flera gånger om dagen
antal: 3

Totalt : 22,5  :O
HJÄLP JAG ÄR EN DUM BLONDIN! :P

Stora
Pussar&Kramar

Blondinen
Michilela


Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0