Nu är jag i skolan :P

Hejsan!

hah... några i min klas ska ha nytt lösen så jag fick logga in och skriva i min blogg :P haha.. jag älskar min NO lärare ( blog.olofandersson.eu ) han äger hah.. nu ska han börja je lösen :P
idag har jag varit i skolan och jag bråkar med mina kompisar men jag är kompis med två av mina andra kompisar men jag vet inte om jag är kompis med den tredje :P men men nu ska jag inte trötta uter med mitt tråkiga snack om skolan för det tycker jag med är tråkigt men jag hade prov idag och det var inte så kul det söööögggggg rättare sakt och vår so lärare bara pratar och pratar jag fatta inte några av frågorna men jag tycker nog att det gick ganska bra..

men nu slutar vi så..

Stora
Pussar&Kramar

Michilela


Lämna ett spår
Postat av: nicolina

hejhej ja du o jag e ju kompisar iallafall :D



puss o kram!! <33

2008-10-01 @ 16:25:26

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0