Nya kläder!

Hejsan svejsan!

i förrgår var jag i nacka med kussen jossan och syskonen jejje och alexandra.  vi gick runt ett tag tills vi kom till ett para mina fotöljer och soffar då skulle alexandra pront pröva att sitta och då pröva jag och jossan me haha.. sen när vi skulle gå och äta så var det smock fult överallt så vi gick till donken  men  på vägen dit så mötte vi becca och lollo och dom skulle också äta sånär vi sa att det var smock fult överallt  så gick dom med oss till donken när vi hade ätit så gick vi tillbaka och då gich vi in på JC och dom hade flytat till den nya delen av nacka så det var värsta rean så jag löpte en munktröja som var randig och ett blått linne. Jejje, jossan och alexandra orka inte vänta för det var trångt och så var det värsta långa kön så jag och lollo fick stå där ensamma men en sak var bra jag köpte linnet för 20kr fast den hade kostat 99kr sen köpte jag mucktröjan för 50kr och den hade igenterligen kostat 299kr så jag har fyndat sen så skildes jag becca och lollo åt och jag gick till jossan och dom så tog vi en ficka på whanes coffie ( stavning??) jag tog en stor choklad muffins och jossan en kopp caffe sen ville jejje och dom hem men det ville inte jag såjag stana med becca och lollo och vi gick runt lite sen innan vi skulle åka gick vi in på new yoker ( svaning igen????) och där hitta jag en jätte snygg tjocktröja för 99kr men jag köpte den inte för den vara lite förstor men becca köpte en. det vra alltom tisdagen det.
på onsdagen så var jag bara hemma och packa och så sen åkte jag till dalarna och där gjorde vi inte så mykt men nu mana kära läsare så ska ni få höra...
idag så åkte jag med hela famijen till kupolen det var jätte kul jag fick ett linne ett gråt det är jätte  syggt och sen gjorde jag en kopp eller jag satte på massa saker och bokstäver och sånt för bara 10kr så det var biligt sen tog vi och åt liie lunch jag tog en baguett med ost på och en äppel jucie det var jätte gott och trevligt sen gick vi och gjorde våra muggar sen fick vi en varsin glass jag tog en bägare med 2 kulor den smacka jätte jätte jätte....
ÄCKLIGT!!! uch uch.... det var noginte det ni trorde att jag skulle skriva men det var det för den glassen var super duper äcklig fast chokladen var inte värst men lakritsen smacka jag vet inte vad med den var inte god :P sen så åkte vi hem då skulle vi handla och då fans det inga pumpor kvar :'( det suger men ändå vi skulle äta tacko men när vi kom hem så märkte vi att vi inte hade några grönsaker så du gjorde jejje indiska köttfärsspett istället. haha nu har ni allt att läsa säjer jag bara men nu har jag inge mer att skriva om så¨nu ska ni få några bilder...

ledsen det är nåt fel nu men jag låvar ni ska få BILDER så fort jag fattat vad som var fel

Stora
Pussar&Kramar

Blondinen
Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0