Sköna vinterland!!

Tjena Tjena!!

nu är jag vid mitt sommar ställe fast jag tycker inte riktigt att det är så mycket sommar hör nu... igår kväll börja det snöa och jag skulle ta kort men halka ner för trappan och slog i ryggen och armen så jag har en bula på armen ( ?) haha lite konstigt det vet jag redan och så har jag typ ett blåmärke på ryggen :P menmen när jag vakna i morse var det 1 dm snö ute och nu är det typ 2dm ute och jag och lille syrran dkulle göra en snögubbe men vi gjorde bara understa bollen sen åkte vi lite långfördsskidor när vi hade åkt klart så kom vi på att vi skulle göra en snöhäxa istället men lille syrran tröttna så jag gjore själv så länge men sen fråga jejje om jag ville åka lite skidor med henne och då gjorde jag det så vi åkte rundan som vi kallar den men den är väl runtomkting 3km så sen var jag kall och trött men jejje hade låvat att hon skulle hjälpa mej med snöhäxan så att den skulle bli klar men när jag förklara hur den skulle vara så tyckte hon att det var så kompliserat så hon "orka" inte hjälpa mej.. men när jag satt där och frös och tänkte på om jag skulle gå in eller om jag skulle fortsätta så kom jag på vad jag skulle göra och det får ni se på en bild längre ner =) jaja.. på morgonen skulle jag och alexandra åka skidor men vi skulle handla och då ahde jag och alexandra gått en sväng för att hon ville åka skidor och för att jag hade tråkigt och då sa jag sisten till stugan är en ....... ( nåt kommer inte ihåg =P)  så jag sprang in och när jag hade satt på mej ett par strumpor så hörde jag nån som ropa mamma mamma så jag sprang ut och då låg alexandra på marken och kunde inte  komma upp eller få av sej skidoen aså jag hjälpte henne men när hon kopm upp och jag hade hjälp henne av med skidorna så sa hon att jag var dum för att jag hade sprungit ifrån henen :P men sen åkte vi och handla och jag fick plocka lite godis till mej sen så köpte vi pumpor det fanns inga stora så vi köpte 2st små istället :P nu sitter jag och lyssnar på kevin i idol han sjunger lyssna till ditt hjärta ! KEVIN är så j*vla bra men nu ska ni få några bildse :P

Min snö skulpptur

på dan                                                         på kvällen

så hör var det på dan men det har snöat hela dam utan uppehåll så det är mera nu :P

så här ser det ut här uppe

Stora
Pussar&Kramar

Michilela


Lämna ett spår
Postat av: Matilda

ÅÅÅHH! Gud vad härligt det ser ut!! Vill också dit...

Men det snöade faktiskt i JÖNKÖPING, längre ner i Sverige än Stockholm. Det du! :D

Puss P.S Linnet och sjalen mm var jättefint:D

2008-10-31 @ 21:33:37
URL: http://llindblads.blogg.se/
Postat av: nicolina

JAG VILL OCKSÅ HA SNÖÖÖ!! :D

2008-11-01 @ 14:17:48
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0