TEST!

DU ÄR JUST NU.
glad (x)
arg ()
ledsen ( )
pigg (x)
törstig (x)
kramsugen (x)
besviken ( )
taggad (x)
trött (x)
pepp ( )
hungrig (x)
sjuk ( )
frisk (x)
sur ( )
irriterad ( )
uttråkad (x)

SENASTE
 du pratade i telefon med - Matidas telefon svarare :D 
du smsade med - Lovisa :P
du pussade - Nanna (på kinden)
du åkte bil med - Mamma & Pappa
du gick promenad med -Matilda & Becca  
du busringde till - Det var typ några veckor sen men jag satt och sa till kompisarna att dom inte skulle men det gjorde dom endå :) 
du msnade med - Linn, Matilda 
du spottade på - Lille syrran fast inte med flit annars spottar jag inte på folk :P
du blev utskälld av - Mamma

UNDER VECKAN HAR
du gjort något du egentligen inte ville ( )
du skämt ut dig (x)
du kramat en vän som betyder mycket (x)
du bråkat med någon du hatar ( )
du ringt/smsat fel person ( )
du gråtit (x)
du solat ( )
du pussat någon (x) - på kinden :P 
du varit ute i regnet (x)
du umgåtts med en speciell person (x)
du haft kuddkrig ( )
du skrattat åt någon annans skämt (x)
du inte skrattat åt någon annans skämt (x)
du gått nattpromenad (x) - kväll
du spillt ut vatten på golvet (x)
du laddat mobilen (x)
du förstört något ( )
du slagit någon (x)
du gjort något du ångrar nu ( )
du terroriserat någon ( )
du spottat på någon ( )
du badat i badkar (x)
du missbrukat musik (x)
du pratat med någon längre än fem timmar ( )
du dragit skämt som ingen förstod (x)
du haft vattenkrig (/) 
du sett film (x)
du pluggat (x)
du matat fiskar (x)
du tagit fel person ( )
du kastat slangbella ( )
du fiskat ( )
du tappat rösten ( )
du sovit en hel dag ( )

Stora
Pussar&Kramar

Blondinen
Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0