Tjaba!

Hejsan

Idag har jag varit i skolan  fast idag var det inte som vanligt för jag vart utslängd från min sista kektion : / fråga mej inte varför ? jag visa becca en sak i boken då böt han plats på mej sen för att jag stampa med föterna i marken och kolla på min kompis slängde han ut mej asso jeg vart typ skit sur sen så la han mina böker på ett ställe jag inte nåde till ( jag är inte så lång :P ) jag sa det men han sket i mej då gick min kompis ut och hjälpte mej :p menmen på fredag har jag engelska prov :( och vi har inte fått tillbaka våra SO-provn en och han sa att vi typ skulle få dom idag men jaja... palla skriva om skolan  jag hade dans idag och det var jätte kul vi gjorde klart dansen och jagf hade jätte kul med mina dans kompisar kan man säja jag och en av mina kompisar skulle ta kort pe en annan av våra kompisar och jag fick ett då tog hon min mobil ch tänckte radera den men hon fatta inte hur man gjorde med min mobil den är lite kompliserad =) vi vart klara med dansen idag och det är typ bra föe den är ganska svår och när man kan hela så kan man träna på den själv eller med vännerna ;) menmen nu ska jag nte skriva mer om det när jag kom hem så gosa jag lite med molly-mus sen så spela jag GH. Pappa och jag åkte iväg och köpte en grej till lille syrrans matsäck haha.. när jag kom hem så spela jag mer GH jag gillar det spelat det äger och vet ni att jag gillar en kille ( igen) men nu tänker jag inte förklara hur han ser ut för då trode några i klassen att det var en kille som ajg typ inte gillar :) men nu ska jag inte störa mer...



Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0