Äntligen hemma....

Hejsan alla glada!

idag har ja varit i skolan och det var tråkigt som vanligt : /  men men jag tyckte att det var kul på gympan för jag och Tora och nicolina ( nicoticko.blogg.se ) och några andra av mina kopisar hade orgentering det var kil fast vi hitta bara en station för vi gick fel i skogen :P men vi hitta tillbaka och det var tur och idag i skolan var det jätte äklig mat jag menar det jag åt bara morötter och en macka men sen efter typ en timme var jag jätte hungrig så nu är jag hemma och har precis ätit mat så nu är jag mätt och mår dåligt... för jag fryser och är trött... och nu ropar min syster att om jag smackar en sked spinat så får jag 10 kr och jag gör allt för pengar så... kommer snart.... USH!! jag höll på att spy bokstavligen jag gjorde det eller rättare sakt jag svalde igen :P sör jag ville inte spy :) men men.... jag är bluden på toras fest och det kommer att bli jätte kul för jag får gå!! jag längtar redan men jag får inte sova där för det vill jag men det fick jag inte :( men det kommer att bli kul att få gå på kalaset över huve taget :P men men nu ska jag göra mina läxor sen ska jag vila en stund för jag mår inte så bra :( men livet går vidare   :)

Puss&Kram
Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0