äntligen sova.... XD

Hejsan!
idag fick jag en ibjudan till ett födelsedags fest :) och jag vill jätte gärna gå men vi kanske ska åka till vårat sommar ställe, men jag vill inte missa en till fest jag har redan missat en annan så nu sak jag inte missa den här :P  menmne... när jag kom hem från skolan så var jag jätte tröt men jag hadde dans idag ockå så jag är jätte tröt nu men jag måste årka skriva ite för jag hann inte skriva idag och inte på ett tag heller för jag hinner inte och jag glömmer också men nu måste jag sova om jag ska årka nästa dag... :P

sussa sött !!
kram
Michilela


Lämna ett spår
Postat av: Juice(gissa vem jag är!!:P)

Ciao sötis. Det är dina söta kompis som snackar!!(om man nu ska kalla mig söt)



Jag undrar om du kanske skulle kunna lägga in lite mer bilder. Typ på något roligt. Måste ju inte vara på dig.

Ja vill bara tipsa dig om en skitabra blogg:



kenzas.se



gå in o läs!!!



Kram på dig sötis!!

2008-09-17 @ 19:30:27

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0