Asso jag hinner inte skriva...

Hejsan!
jag har inte skrivit på ett tag men nu har jag lite att skriva om... hah... jag var vacken ganska länge i lördags det kan ni kolla på när jag skrev den :P men men.. det har hänt mycket med mej sen jag skrev sist jag tror jag gillar en kille i min skola :) han är jätte söt!och han är inte så lång och det är juh bra för det är inte jag heller :P men, jag har annat att skriva om en det. på söndan var jag jätte trött men jag och två av mina kompisar var en stund men sen årka jag inte mer så jag gick hem :) jaha.. sen har jag varit i skolan och det är juh lite kul iallafall :P men inte att gå på alla lektioner dom kan man allt slippa men jag tycker om skolan för man får träffa alla sina kompisar, annars har jag inte gjort så mycket :Pmen nu ska jag ringa min kompis..... men det var upp taget så jag kan skriva lite mer haha... men men... nu ska jag pröva att inga igen :P men det var fortfarande upptaget... men vad ska jag skriva om nu... jah att jag har hittat en ny fava låt hah.. kanske inte favo men den är bra "Darin - step up" hah.. jag vet att den är gamal men den är ändå bra XD och imorrn har jag dans:P det är jätte kul att dansa jag går på nån dans typ nåt med showe danse XB mne nus ka jag inte skriva något mer för ni vill nog årka läsa allt också.. så nus ka jag sluta 

 Puss&Kram <3

M.V.H: Michilela 

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0