Gått en mil ("sova")

Hejsan!

idag har jag gått 1 mil ch nu är jag helt slut men jag tror att det var ganska bra träning men vi gick fel många gånger jag och min kompisar men om jag hittar nån att gå med så ska jag nog göra det igen fast inte med skolan :P hah.. fast jag jag måste nog ha några andra skor då jag har jätte ont i min fötter :P haha.. igår vae det så pinsamt jag sa till en kill kompis att jag tyckte att en kille i min klass var rolig och då gick han och fråga om han (den dära roliga killen altså ) ville vara tillsammans med mej och jag ville bara sjunka ner i golvet jag pallar inte att prata med den roliga killen längre och jag är lite sur på min  kompis men men livet går vidare och jag är väldigt trött så jag tror inte jag ska skriva mer nu emn kanske ikväll.

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0