God Kväll!

Hejsan!

idag har vi haft studie dag :P  så vi var lediga f5rån skolan :p det är juh bra men det har mäst varit lång tråkigt förutom när mamma och jag var och shoppa jag fick en ny jacka och en  jogging dress med tröja och byxa dom är jätte fina och så fick jag en ny idrotts väska den är jätte cool kanske inte men dän är bättre en den jag har iallafall :D men men sen åkte vi och gratta en kompis till mamma och pappa XD det var kul :P menmen jag ville till min kusse idag men jag kunde inte men nu ska jag städa mitt rum så...


Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0