Ljuva Fedag! :P

Heej!

saknat mej? XD nej då det behöver ni inte göra för jag finns här hela tiden :P menmen nu ska vi gå vidare till vad jag har gjort idag :P jag har varit i skoaln och jag spela fotboll på gymnastiken det var kul för mitt lag vann fast vi var en mindre i vårt lag :) jaha... vad har jag mer gjort idag juste jag har varit i mölvik men en kompis hon skulle köpa en present till en imorrn för då ska vi på fest hos en kompis för hon är också inbjuden och det är kul för jag har aldrig varit med den kompisen så utan vi har bara varit i skolan men nu så har jag varit i mölnvik med henne också så nu har jag enu en jätte snäll kompis och jag har redan köpt en present till min kompis som sak ha festen men jag kan inte skriva det för om hon läser min blogg så ser hon vad hon ska få och det får inte hända :P men ni får veta när jag har varit på kalasset :P jaha vad har jag mer gjort idag jag har fickat och varit hemma... men det är juh fredag och då ska man slappa och ta det lungt satt man årkar med helgen :P men det gör jag ändå även om  det har varit full fart hela helgen men jag ska snart inte skriva mer för jag måste äta och jag ska erkänna en sak jag gillar två killar den ena är medel lång och den andra är kort vilken är bäst?jag gillar en kille i min klass och en i en annan klass fast det är lite jobbigt om killen går i min klass fast det är typ han jag gillar mest XD hah... men det ska jag inte täncka på nu för nu ska jag erkänna en annan sak jag saknar mina kussiner jätte mycket

Jossan & Linn jag saknar er jätte mycket och vi måste träffas Låva?

Stora
Pussar&Kramar
Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0