Ny duschad.... =)

Hejsan!

nu ska jag skriva igen =D
jaha... vad vill ni veta? okej jag berättar allt istället :P ja dag har jag varit i skolan och jag och tre av mina kompisar i klassen gör ett grupparbete i skolan men jag och en av min kompisar gick iväg själva när dom andra gjoorde nåt annat :P och då gick vi ner i centrum och fråga månra människor om var deras favorit djur va?... hah.. det var kul fast det var konstigt för vi var på lektion =/ XD haha! menmen.. nu ska jag inte skriva mer om det nu ska jag skriva mer om lite roligare saker som tillexempel att jag träffa min kusse ( develich.blogg.se ) i centrum idag det var trevligt :P menmen jag kommer att gå på toras fest jag vart inbjuden och nu ska jga gå och jag har köot eb present nu och den är jätte bra men nu ska jag skriva ett till inlägg som är jätte sorjligt nu ska ni få veta det

Puss&Kram
Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0