Snart.... sova :P

Hejsan!

jag har redan skrivit idag men jag hade lust att skriva mer men jag hade igentligen inte det för jag hade redan skrivit en gång men då så vart det nåt fel så det kom inte ut på min blogg så jag skriver igen hah.. fast igentligen så skriver jag för att min syrra ( honney.blogg.se ) vill ha datan hah.. ja så är det men jag har lite saker att skriva om idag har jag inte gjort så mycket mer en spelat GH. nu pratar jag med min kompis i telen så jag konsentrerar mej inte på vad jag skriver :P så nu är jag klar men jag kan inte skriva lika länge den här gången för att jag måste sova nån gång också men idag har jag spelat GH sen har jag chattat och sen har jag spelat lite mer GH sen har jag varit på bio sen har jag spelat mer Gh som i kanske har fattat så skriver jag  inte om nåt intresant för jag bara fördriver tiden som ni kanske har märkt så är det här blogg inlägget inye så intresant men jag har inte tvingat er att läsa så... men jag blir hlad om ni läser men nu så ska jag säja..

Stora
Pussar&Kramar

Michilela


Lämna ett spår
Postat av: Freakyhalloween

Hej sötis... Tänkte att du kanske skulle få veta att jag gillar din blogg... <3

2008-09-22 @ 19:07:21
URL: http://freakyhalloween.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0