Snart.... sova :P

Hejsan alla glada!

ja har redan skrivit ett inägg idag men jag ville skriva ett till för att det var bara en ursäkt för anars så skulle min store syrra ( honney.blogg.se ) bara ha datan och jag ville sitta här så länge som möjligt så jag ska bara skriva lite obetydlaiga saker... hah.. nu pratar jag med en kompis i telen ¨så jag är inte så konsentrerad i vad jag skriver. jaha.. jag har inte gjort så mycket idag mer en det jag redan har skrivit men jag vill inte lämna ifrån mej datan en så jag ska skriva lite till det här blogg inlägget är inte så  interesant men jag har inte tvingat er att läsa så.. men jag blir glad om ni gör det så läs gärna vidare XDmen men nu ska jag säja vad jag har gjort mer idag en att spela GH jag har chattat och jag har sutit vid datan och jag har målat min naglar fast det gjorde jag igår :P fransk manikyr hah.. det blev inte så fint men det duger jag hoppas inte att folk går och stirrar på ens naglar så lite ojämt gör väl inge men om jag inte slutar att skriva snart så kommer min syrra bli jätte sur och jag har ändå inget mer att skriva om så..

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0