Söndag :(

Hejsan!

jag hatar söndagar för det betyder nästa dag är det skola :( jaja.. nu ska jag berätta vad jag har gjort idag :P jag har varit hemma och spelat GH senhar jag varit på bio det var kul jag titta på kungfu panda det var inte världens bästa film men den var rolig och det var kul att gå på bio för det har jag inte gjort på länge hah.. svårt att tro vah men jag har typ inte varit mer en 1 gång på bio ellar typ 3 med den här haha.. jag årkar inte skriva värsta långa texten nu för jag är trött nu ska jag spela lite eller sova jag får se ;)

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0