Tora!

Hejsan !

som ni redan vet så ska jag på fest imorrn till Tora och det kommer att bli jätte kul men jag ska skriva mer om det sen men jag hadde bara lite tråkigt så jag tänkte skriva lite hah.. men men nu ska jag inte skriva mer även om jag typ bara skrivit en rad men jag har inget att skriva om så vad ska jag skriva om men nu ska jag inte skriva värsta långa bortförklaringen men jag har en sak jag vill skriva innan jag säjer hej då och det är läs texten om john noga och om ni inte fattar skriv en komentar så svarar jag i ett inlägg men låva att ni inte skrattar eller bara skiter i det för hadde det varit ni som var john hade det inte varit så kul just nu men iallafall nu ska jag säje hej då...

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0