Trött..:)

hah.. jag är trött som bara den  så jag har inte gjort nåt idag men jag har tittat på tv sen har jag tittat på film och ringt till min kompis och sen har jag tittat på vilka kläder jag ska ha på mej på festen men jag hitter inga men jag funderar på att ringa till en kompis ( loviiiisas.blogg.se ) för jag är ut tråkad hah.. men vet juh aldrig om hon är hemma men om hon inte är det så kan jag lika järna gå och lägga mej igen haha.. ne det vill jag juh inte me3n det skulle vara skönt imorrn tror jag att jag ska gå på bio men den jag vill gå med svarar inte i telen så jag ska sncka med henne på festen haha.. men men nu årkar jag inte skriva mer men nu tror jag att jag ska spela lite eller nåt :P

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0