En hel dag med Linn!! <3

Hejsan alla sötisar!

idag ska jag till dalarana så jag har bara varit hemma hela dagen tills nu och det ska jag vara tills vi ska åka (;
men igår hade jag jätte kul i alla fall :)
igår var jag med linn hela dagen ...
jag tog bussen som gick 10:20 till hemmesta från centrum så jag kom ut till henne kring 11, och så sen när jag kom ut så skulle vi plocka lite pinnar, som skulle äldas upp, men jag och Linn trode att det skulle ta minst 20 minuter elr 30,
men det tog 3 timmar! gissa om jag var trött efter det. men sen så skulle vi rida men det gjorde vi inte i mer en 20  inuter för hennes häst ville inte lysnna på mej :P
men i alla fall sen skulle vi ta en promenix till mölvik men det var typ en mil dit från där vi skulle gå så det sket vi i så vi tog bussen i stället då tänkte vi stanna i mölnvik och ta en glass men det blev inte av heller men sen så när vi kom till centrum så stod deras buss där så dom dissade mej XD men vi hade det jätte trevligt i alla fall,  ne nu ska jag packa till stugan så  hare bra..

PussPuss

Lämna ett spår
Postat av: Rebecca

haha michi the pinnplockare XD skoja<33

2009-04-17 @ 18:41:27
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0