Hemma igen =D

Hejsan alla gladisar!!

jaha nu är jag hemma från dalarna igen..
menmen idag ska kanske Linn sova över hos mej :) det ska bli så HIMLA kul :)
menmen nu snart ska jag vara med Matilda så det kanske blir lite bilder senare :p
menmen i alla fall så är det ganska mycket snö kvar i dalarna -_-
det vill inte jag nu vill jag ha sommar!! menmen det var varm och vi var ner och hälsade på fåren för dom hade fått så lamm :D dom var jätte söta och det var en som typ var ny född som var jätte liten som sög på mitt finger :p
sen så kom det typ 2 till XD
menmen, i alla fall så har jag inte gjort så mycket mer en det :P
så vad mer ska jag skriva XB 
menmen nu ska jag chatta lite med Linn för jag ska logga in på msn :P
men ha en forsatt bra dag för det ska jag x'D

Kyss och puss på skärten x''''''D

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0