Konsert-idioter och kompisar!

Hejsan alla sörisar!!

nu har jag kommet hem och varit hemma ett tag vi har hft en konsert :)
menmen det var jätte pnsamt första konserten sjöng min sologrupp fel sen när jag skulle presentrera så hade jag tjatat på filippa tt hon skulle säja så här:
- jag heter filippa.
och jag sa det jätte många gånger till henne satt hon skulle komm ihåg det men sen när jag skulle säja så här:
-Hejsan allihoppa jag heter Michaela.
så här sa jag:
-Hejsan jag heter Filippa ! Min tanke var FAAAAAAAAAAAAAAN!
aja men det är sånt som hör till elr?? :O
menemn innan vi började så skulle vi möta en av ina kompisar vid dellan och så öppnar en av idioterna dörren och säjer :
-Michi jag tycker att du är en tönt. och då svarade jag
- Asso tror du att du är cool nu elr?
då stängde han dörren sen kom en som jag bråkar med och hennes kille dit också FAN FAN FAN!
det här var inte min turdag asso! menmen sen när vi skulle äta så gick alla mina kompisar till sybban men jag gick upp till skolan med jejje och hennes kompisar  och åt med dom det var jätte kul!
men sen var det konsert det var jätte kul men varmt kan man säja att det var asso =P
men nu ska jag ringa min kusse och snacka lite men hare bra och syns imorgon :D

Kyss och puss på  rumpan XD

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0