Halloj ;D

Hejsan alla människor ! :D
jaha snart är det ny år vad händer då da?? :D
men i alla fall så har jag inte gjort så mycket idag .. jag hjar åkt fyhjuling i -25 grader brrrrr! inte skööönt!
kunde inte känna mina fingrar efter ... -.-
men i alla fall så kommer det inte bli så mycket bilder på ett tag har glömt min kamera sladd hemme ... -.-*
men i alla fall så har jag inte gjort så mycket idag så finns inte så mycket mer att skriva men ha det gött :D och så hörs vi imorgon xD
Pussar

Michi

Lämna ett spår
Postat av: alexander thell

Fest såklart :)

2009-12-31 @ 12:37:20
URL: http://thells.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0