Tbx :D

Hejsan igen :D

nu har jag inte bloggat på jäkligt länge men har boktavligen i pallat ! har haft rätt så mycket att göra ;)
men i alla fall nu är jag tbx och nu ska det bloggas :D
haha jaha vad har hänt idag da.. hmm jag har åkt fyrhjuling  haha åkte men snowracern efter ! haha det var rätt så kul när jejje fick gasa men det fick hon inte när lille syrran satt med mej där bak xD haha men sen när jag skulle köra och jejje och lillesyrran skulle sitta där bak så vart min lille syra jätte arg på mej föratt jag hade gasat för mycket xD haha gasade ju typ inget alls xD
haha men i alla fall men kan knappt vara ute här uppe :O är vid lansstället och det har varit mellan -20 och -24 garader idag helt otroligt asso!
men i alla fall nu ska jag sova men ha det BÄST!

Puss och Kram

Michi

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0