Tssss!!

VAD HÄNDER MED DINA VÄNNER I FRAMTIDEN?
Ta fram mobilen och räkna till fem i kontaktlistan. Den personens namn som du kommer på skriver du bakom.


Alkolist: Anna
Påkörd: Emma
Hockey star: Felicia<3
Rökmaskin: Hannes
Innebandy proffs: Jossan kusse<3<3
Nobelpristagare: Linn<3<3
Snille: Madde<3<3
Strippa: Micke
Fotomodel: Patrik
Advokat: The gangsta
Sångare: Adde
Vinnare på bingo: Elin Fasten<3
Uteliggare: Erik
Fattig: Filippa E
Fotbolls proffs: Jessica<3<3
Flickvän: Kundtjänst
Pojkvän: Lukas
Stalker: Matilda<3<3
Bög: Nummerupplysning
Oskuld tills 30+: Sofie<3<3 
Nästa Hitler: Yanelle
över 2 meter lång: Amy<3<3
Porr stjärna: Embla
Komiker: Eurovoice
Nästa Idol vinnare: Gittan :)<3
Hippie: Josefin <3<3(klassen)
Knarka igäl sig: Lillis<3<3
Miljonär: Lucas
Brottare: Micha<3<3
Bli kanibal: Pappa

haha kanske borde börja uppdatera lite igen ;)
Pussar MM;D

Lämna ett spår
Postat av: amy tror jag xD

ojoj vad lång jag kmr vara ;)

ska kolla ner på dejj ;)

tss xD <3

kiss :* x)

2009-12-18 @ 20:15:24
URL: http://amizlove.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0