ÄLSKA IPREN!

Hejsan alla sötisar!!

idag har jag varit hemma hela dagen.. som alla andra sjuka och trötta barn har varit :P
menmen jaha.. idag har jag ätit pankaka till lunch jag brukar mint säta 6-7 st men idag vart det bara 3 st.. men jag är inte så hungrig heller så.. ja sånt är livet :P
menmen nyss så spelade jag lite gutarhero /stavnning??) menmen sen så har jag chattat med en av mina kompisar som också är sjuka anars så har jag inte gjort så mycket men om jag är hemme imorgon me (som jag tror att det kommer att bli för jag hade feber idag me =( ...... ) menmen nu har jag tagit en ipren och jag har inte lika ont i halsen och jag har inte lika mykt feber och jag känner mej piggare :P
men nu ska jag vila lite... men jag kommer nog att
skiva mera sen..

PussPuss


Lämna ett spår
Postat av: Matilda

Sv: Tack, jag lyckades faktiskt:D

Hoppas du blir bättre snart.<3

2009-02-17 @ 16:37:26
URL: http://llindblads.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0