BIO!!

Hejsan alla sötisar!!

idag har jag inte gjort så mycket men jejje har suttit vid datan så jag har inte kunnat sitta här.. menmen nu sitter jag här :P
IDAG SKA JAG PÅ BIO!! JIPPI!! jag ska kolla på Bolt hah, inte världens tuffaste film men det värkar rolig :P
menmen, igår så hade jag inte precis min turdag så jag hoppas att det blir bättre idag :P
men det är redan onsdag och snart är sport lovet slut men man för väl göra det bästa av tiden :P
menemn nu lysnar jag på the boys are back från high school musical :P hah, har inte sätt filmen men låtarna är bra :P
jag kan lägga in den låten i ett annat inlägg :P
menmen igår så hittade jag en lampa till mitt rum sen hittade jag en spegel sen hittade jag andra saker me men jag köpta inte allt man jag köpte lampan :P
hah, men här kommer lite smott och gott från igår förrgår och lite häroch bar :P
jag när jag hade tagit ut flätorna :)
jag med flätorna :P hah, lite flummig bild :P
disneychannel kollade jag på när jag hade tråkigt  :P
jag och söötisan becca :P
Beccas roliga klocka x´D
min milkshake :P "mums" XD
så det var nog alla bilder men det kommer mer senare det kommer tex dagens snart  :P
PussPuss

Ps!
nu har jag pluggat i en timme visst är jag duktig :P stolt :P
Ds!

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0